Thursday, June 30, 2016

პროექტი


პროექტი
           მრავავალუჯრედიანი ორგანიზმები.-გაკვეთილი ბუნებაში.
დედამიწაზე რამდენიმე მილიონი მცენარე,ცხოველი,სოკო, ბაქტერია და წყალმცენარე ცხოვრობს.თითოეულ მათგანს საკუთარი სახელი და გვარი აქვს.როგორ გავარკვიოთ ,რა ჰქვია ჩვენთვის უცნობ მცენარეს ან ცხოველს?
მიზანი:ცოცხალ ორგანიზმებზე დაკვირვების და ბუნებაში მოქცევის უნარ-ჩვევების                
            შესწავლა,სახეობის რკვევა.
მონაწილეთა ასკი; 12-14 წელი
პროექტის ჩატარების ვადა:ორი გაკვეთილი.
პროექტისათვის საჭირო რესურსები:მწერბადე,ლუპა ,ბინოკლი,ეგზჰაუსტერი, მწერების      
                                                                   ბიოლოგიური სარკვევი,ფრინველების      
                                                                  სარკვევი,ფოტოაპარატი,ფანქარი ბლოკნოტი
ადგილის შერჩევა:სკოლასთან ახლომდებარე ადგილი,სადაც შესაძლებელი იქნება ველურ
მცენარეებზე და გარეულ ცხოველებზე დაკვირვება-ტბა, მდინარის ჭალა,ტყის კორომი,მინდორი.
პროექტის მსვლელობა:გაიყავით ორ ჯგუფად.ერთმა მოამზადოს საველე მუშაობისას ნანახი მცენარეების სია. მეორე ჯგუფმა კი მოამზადოს ნანახი ცხოველების სია.
*გადაუღეთ სურათები მცენარეებს და ცხოველებს და გაარკვიეთ სახეობები.
*მწერბადის დახმარებით დაიჭირეთ პეპლები და ნემსიყლაპიები.შეეცადეთ ისე გაარკვიოთ სახეობები რომ მწერები არ დააზიანოთ.
*ბინოკლის და საველე სარკვევის დახმარებით გაარკვიეთ ნანახი ფრინველის სახეობები.
ორივე ჯგუფმა მოამზადეთ პრეზენტაცია,რომელშიც შეეცდებით უპასუხოთ კითხვებს:ა)რომელი სახეობები შეგხვდათ ყველაზე ხშირად?ბ)რომელი ცხოველები ნახეთ ყველაზე მეტი?


No comments:

Post a Comment